انواع كشتي

براي دريافت فايل لطفا بر روي انواع كشتي2 كليك فرماييد.

منبع:http://itca-kh.com

انواع كشتي

براي دريافت فايل لطفا بر روي انواع كشتي1 كليك فرماييد.

منبع:http://itca-kh.com

محاسبه حق بيمه براي بيمه نامه هاي آتش سوزي

لطفا با كليك بر روي محاسبه حق بيمه اتش سوزي فايل اكسل را دانلود كرده و با وارد كردن مشخصات مورد نظر مبلغ بصورت اتوماتيك ماسبه خواهد شد.

شرايط عمومي بيمه نامه عيوب اساسي و پنهان ساختمانهاي مسكوني

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرماييد....

ادامه نوشته

نحوه پرداخت مستمري از كار افتادگي جزئي

معاونت فنی و درآمد سازمان تأمین‌اجتماعی به منظور تبیین و یکسان‌سازی امور در واحدهای اجرائی و نیز جلوگیری از تضییع حقوق آن دسته از دریافت‌کنندگان مستمری ازکارافتادگی جزئی ناشی از کار که به هر نحو از شمول مقررات قانون تأمین‌اجتماعی خارج و مشمول مقررات سایر صندوق‌های بیمه و بازنشستگی می‌شوند؛ دستور اداری نحوه تداوم پرداخت مستمری ازکارافتادگی جزئی را صادر کرد.....

براي مشاهده لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد.

ادامه نوشته

پرداخت اينترنتي ليست حق بيمه كارفرمايان

براي دسترسي لطفا بر روي لينك زير كليك فرماييد.

(http://www.tamin.ir/News/Item/1357/2/1357.html)

بيمه معاملات پيش‌فروش

قفل بزرگي كه در ماه‌هاي اخير به‌واسطه تيرگي كامل روابط بين پيش‌خريدار و پيش‌فروشنده مسكن، روي اين بازار خورده، گروهي از انبوه‌سازاني را كه عادت به تامين‌مالي ساخت از طريق پيش‌فروش دارند بر آن داشته تا طرحي براي بازگشايي اين بازار به دولت جديد پيشنهاد كنند....

ادامه نوشته

مجمع عمومی عادي صندوق تامين خسارت هاي بدني برگزار شد

مجمع عمومی عادي صندوق تامين خسارت هاي بدني برگزار شد
مجمع عمومي عادي سالانه صندوق تامين خسارت هاي بدني با حضور دکتر سعیدی قائم مقام وزیر دادگستری، محمد پاريزي معاون امور بانك، بيمه و نظارت برسياست هاي اصل ۴۴ قانون اساسي وزارت امور اقتصادی و دارایی، سید محمد کریمی رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بازرسان و حسابرسان قانونی و سایر اعضاي مجمع برگزار شد....
ادامه نوشته

طرح بیمه اجباری حوادث

عضو کمیته مالی - پولی کمیسیون اقتصادی مجلس: طرح بیمه اجباری حوادث، بزرگ‌ترین دستاورد بیمه مرکزی است
ادامه نوشته

آيين‌نامه كارمزد نمايندگي و دلالي رسمي بيمه

شوراي‌عالي بيمه در اجراي ماده ۱۷ قانون تأسيس بيمه مركزي ايران و بيمه‌گري در جلسه مورخ ۲۴/۰۲/۱۳۹۲، « آيين‌نامه كارمزد نمايندگي و دلالي رسمي بيمه» را مشتمل بر ۱۶ ماده و ۶ تبصره به شرح ذيل تصويب نمود:

ادامه نوشته

 گزارش‌ مجلس در‌مورد‌ بیمه‌ زنان‌خانه‌دار

دفتر مطالعات اجتماعی این مرکز اعلام کرد: تأمین اجتماعی در حال حاضر ستون اصلی ایجاد آرامش، آسایش خاطر و امید به آینده مردم بیشتر کشورهای جهان است و از راه باز‌ توزیع درآمدها از طریق سامانه‌های خود، سبب حذف یا کاهش عمده فقر، بی‌خانمانی، بیماری، مطرودیت اجتماعی و جهل و بیسوادی می‌شود و از همین رو نارضایتی و ناامیدی را در یکایک ساکنان جامعه کاهش می‌دهد....

به ادامه مطلب مراجعه فرماييد.

ادامه نوشته

 بیمه مرکزی سه ستاره شد.

بيمه مرکزي جمهوري اسلامي ايران با يک جهش قابل توجه، تقديرنامه سه ستاره تعالي سازماني را دريافت کرد. به گزارش پايگاه خبري اعتبار، محمد کريمي در حاشيه مراسم دريافت جايزه تعالي سازماني ، اعلام کرد: دريافت سه ستاره از مرکز مطالعات بهره وري و منابع انساني افتخاري براي صنعت بيمه محسوب مي شود اما هنوز براي تعالي سازماني راهي طولاني در پيش است.رييس کل بيمه مرکزي جمهوري اسلامي با اشاره به موفقيت هاي پيشين شرکت هاي بيمه در حوزه تعالي سازماني ، افزود: ما از شرکت هاي فعال در صنعت بيمه کشور انتظار داريم زمينه استقرار و اجراي مدل تعالي منابع انساني را به طور جدي در دستور کار خود قرار دهند.کريمي تصريح کرد: صنعت بيمه کشور به دليل ظرفيت هاي موجود و جنس ماموريت خود بايد به عنوان الگوي تعالي سازماني و طلايه دار تکريم انسان ها قرار بگيرد.وي تصريح کرد: تعالي سازماني يک فرايند طولاني و گام به گام است و تمامي سازمان ها بايد با در دست داشتن نقشه راه و شناسايي در اين مسير حرکت کنند و موفقيت در اين حوزه يک شبه و آني به دست نمي آيد.

منبع:http://samaninsurance.com/News/Show/29

داروهای مورد تعهد خدمات درماني

لطفا براي دريافت ليست بر روي داروهاي تحت پوشش خدمات درماني كليك فرماييد.

منبع:سايت سازمان بيمه سلامت ايران

http://msio.org.ir

ادامه نوشته

تعرفه گمرکی

لطفا براي مشاهده تعرفه گمرکی بر روي لينل زير كليك كنيد.

http://www.irica.gov.ir/Portal/Home/Default.aspx?CategoryID=82cebca0-58cc-4be6-bef5-a94e2242140a

منبع:سايت گمرك جمهوري اسلامي ايران

انسولين هاي نوتركيب تحت پوشش خدمات درماني

براي نخستين بار در كشور، انسولين‌هاي نوتركيب با فرانشيز 10 درصد تحت پوشش سازمان خدمات درماني نيروهاي مسلح قرار گرفت.

 

به گزارش اداره كل تبليغات دفاعي وزارت دفاع و به نقل از سازمان خدمات درماني نيروهاي مسلح؛ انسولين هاي نوتركيب به جهت كنترل خوبي كه در قند خون ايجاد مي‌كند، عوارض دراز مدت ديابت را تا حد زيادي كاهش داده است. گران بودن اين تركيبات مانع از تجويز اين داروها توسط پزشكان و استفاده آن توسط بيماران مي باشد.
سازمان خدمات درماني نيروهاي مسلح براي نخستين بار در كشور ،اين داروها را با فرانشيز 10 درصد تحت پوشش قرار مي دهد تا گام هاي مؤثري در پيشگيري از عوارض ديابت برداشته باشد.
شايان ذكر است؛ بيماري ديابت ازجمله بيماريهايي است كه به دليل شيوع فراوان و عوارض درازمدت آن، مدتي است كه كانون توجه سازمان خدمات درماني نيروهاي مسلح مي باشد.
گفتني است ثبت اين بيماري به عنوان بيماري خاص و همچنين راه اندازي كلينيك هاي ديابت و پوشش بيمه اي خدمات ارائه شده در اين مراكز، ازجمله اقدامات سازمان خدمات درماني نيروهاي مسلح طي سالهاي اخير بوده است.

منبع:http://mod.ir

ادامه نوشته

تعرفه دندانپزشکی سال 92

لطفا براي دريافت فايل تعرفه ها بر روي تعرفه دندانپزشکی سال 92 كليك فرماييد.
منبع:treatment.tbzmed.ac.ir
ادامه نوشته

بیمه طلایی بازنشستگان کشوری به شرکت آتیه سازان حافظ واگذار شد

بازنشستگان و وظیفه بگیران و افراد تحت تکفل آنان تا پایان خرداد سال 93 به مدت یک سال تحت پوشش بیمه طلایی درمان شرکت آتیه سازان حافظ قرار گرفتند.

ادامه نوشته

افزایش 25 درصدی حقوق بازنشستگان

پرداخت جمع افزایش 25 درصدی حقوق بازنشستگان به صورت یکجا در تیر /حداقل حقوق 700 هزار تومان

جمع افزایش 25 درصدی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی(در ۴ ماه) به همراه حقوق تیر پرداخت می‌شود و حداقل حقوق برای بازنشستگان 700 هزار تومان است.

خبرگزاری فارس: پرداخت جمع افزایش 25 درصدی حقوق بازنشستگان به صورت یکجا در تیر /حداقل حقوق 700 هزار تومان
ادامه نوشته

بیمه طلایی تمام بازنشستگان از  ابتدای تیر

از ابتدای تیرماه امسال بیمه طلایی تمام بازنشستگان اجرا می‌شود

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان گفت: از ابتدای تیر ماه امسال بیمه طلایی برای تمام بازنشستگان و افراد تحت پوشش آنها اجرا می‌شود.

ادامه نوشته

داروهای تحت پوشش نیروی مسلح

براي دريافت ليست لطفا بر روي داروهای تحت پوشش نیروی مسلح كليك فرماييد.

منبع:http://fdo.mui.ac.ir

ادامه نوشته