ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

»@»㋡ ㋡ دریافت کد آهنگ مازیار فلاحی با نام نمیتونم

دریافت کد آهنگ مازیار فلاحی با نام نمیتونم

کد آهنگ برای وبلاگ شما - با لینک مستقیم و با سرعت لود بالا

کد را کپی و در قالب وبلاگ یا در جای مناسب قرار دهید

کد زیر بلافاصله بعد از ورود به وبلاگ شروع به خواندن ترانه می کند (کد اتوماتیک)

کد زیر پس از کلیک بازدید کننده شروع به خواندن ترانه می کند

برای شنیدن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دریافت کد آهنگ مازیار فلاحی با نام نمیتونم

کد آهنگ برای وبلاگ شما - با لینک مستقیم و با سرعت لود بالا

کد را کپی و در قالب وبلاگ یا در جای مناسب قرار دهید

کد زیر بلافاصله بعد از ورود به وبلاگ شروع به خواندن ترانه می کند (کد اتوماتیک)

کد زیر پس از کلیک بازدید کننده شروع به خواندن ترانه می کند

برای شنیدن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید 

نظرات 3 + ارسال نظر
عادل خالدی دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 00:13

کوچه مهتاب فقط خاطره بود دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 19:22 http://rima.loxblog.com


سلااااااام..عصربخیر..
۱خواهشی دارم.بگم؟
ببخشین شما این آهنگم دارین؟واسه مازیار فلاحی؟(من نمیدونم چطور شد من چجوری دل سپردم)
واسه آهنگ وبلاگم میخوام...مرسی..

کوچه مهتاب یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 23:28 http://rima.loxblog.com

هرکاری میکنم آهنگا توی وبم نمیخونه میشه کمکم کنید؟باید چیکار کنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد