ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

▪•● دریافت کد آهنگ مازیار فلاحی با نام من نمیدونم mp3 wma ▪•●

دریافت کد آهنگ مازیار فلاحی با نام من نمیدونم Maziar Fallahi Man Nemidoonam

 

کد آهنگ برای وبلاگ شما - با لینک مستقیم و با سرعت لود بالا 

 

کد را کپی و در قالب وبلاگ یا در جای مناسب قرار دهید 

 

کد زیر بلافاصله بعد از ورود به وبلاگ تنها یک بار ترانه را پخش می کند (کد اتوماتیک)

کد زیر بلافاصله بعد از ورود به وبلاگ با تکرار ، ترانه را پخش می کند (کد اتوماتیک)

برای شنیدن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دریافت کد آهنگ مازیار فلاحی با نام من نمیدونم Maziar Fallahi Man Nemidoonam

 

کد آهنگ برای وبلاگ شما - با لینک مستقیم و با سرعت لود بالا 

 

کد را کپی و در قالب وبلاگ یا در جای مناسب قرار دهید 

 

کد زیر بلافاصله بعد از ورود به وبلاگ تنها یک بار ترانه را پخش می کند (کد اتوماتیک)

کد زیر بلافاصله بعد از ورود به وبلاگ با تکرار ، ترانه را پخش می کند (کد اتوماتیک)

برای شنیدن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

نظرات 2 + ارسال نظر
نیلوفر شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 22:54 http://6-perspolis-13.blogfa.com

سلام ممنون که اومدی
لینکت کردم منو با اسم هواداران پرسپولیس بلینک

medusa یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 http://ma2ta-pc.blogfa.com

سلام تدی عزیز خوشحال شدم که بهم میل زدی
میشه کمکم کنی که چه طوری وبلاگم تمام صفحه بشه یا هر دوطرفش مثل وبلاگ شما پر باشه اگه میشه کدش رو بهم بدین
ممنون میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد