ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

@»★ دانلود فقط اس ام اس طنز آغاز تحول فشار و جهاد اقتصادی و ...

فقط اس ام اس - در مورد اس ام اس های طنز باید بگم فقط قصد شوخیه پس خواهشن به کسی بر نخوره


آغاز تحول فشار اقتصادی

یا مخرب النرخ و البازار
یا مدبر الزور والفشار
یا مسبب الجبر و الاجبار

   

*** آغاز تحول فشار اقتصادی مبارک***

   

فیزیو!
به حیف نون می گن: اسم دکترت چیه؟ می گه: ترابی.
می گن: اسم کوچیکش چیه؟ می گه: فیزیو!

   

لرها و فناوری نانو ...
لرها از زمان‌های خیلی دور با فناوری نانو آشنایی داشته‌اند:
نانو پیاز ؛ نانو گوجه ؛ نانو ماست ؛ نانو دوغ و ...

   

بازی‌های آسیایی
یکی از بزرگان ترک در سخنرانی ورزشی اعلام کرد:
به لطف خدا آمریکا در بازی‌های آسیایی هیچ مدالی نیاورد.

   

سالروز تولد پت و مت
امروز سالروز تولد پت و مته ؛ تو هم مثل من این روز رو به خنگ‌ترین کسی که میشناسی تبریک بگو.
جنبه داشته باش واسه خودم نفرست!

   

زلزله در لرستان
در زلزله 5 ریشتری در لرستان 9 نفر زخمی و در تقسیم چادر 80 نفر کشته شدند!

   

عجب دنیای نامردی
عجب دنیای نامردی ، عجب پیمانه‌ی سردی ، عجب زخمی ، عجب دردی ، اس ام اس بده اگر مردی !

   

ساندویچی ترکه
یه ترکه ساندویچی داشته ؛ یه روز یه بابایی میاد میگه :‌قربون دستت یه ککتل بده ،‌فقط گوجه نداشته باشه !
ترکه میگه : آقا امروز گوجه نداریم ، میخوایی خیارشور نذارم ؟

   

عجایب جنگ !
ه رشتیه میگن از عجایب جنگ بگو : میگه والا ما تو خط مقدم میجنگیدیم ؛ زنامون تو رشت بچه‌دار میشدن!

   

قاچاق
کرده میره جهنم. فرداش میبینن کسی تو جهنم نیست. میبینن همه رو قاچاقی برده بهشت.

   

آبادانیه تو بیابون
یه دفعه یه آبادانیه تو بیابون گم میشه ، و داشته از تشنگی میمرده .... خلاصه هی میگفته آب آب آآآآآ آب .... یه دفعه میرسه به یه چشمه دستاشو میزنه تو آب میکشه به موهاش میگه آخیــــــــــش ، وُلک  راحت شدم تیپ موهام خراب شده بود  داشتم میمردما

   

آبادانیه
آبادانیه میگه: دیشب آبادان زلزله 11 ریشتری اومد. رفیقش میگه: پس آبادان با خاک یکی شد؟ آبادانیه میگه: نه ولک، مگه بچه ها گذاشتن.

   

گردش اصفهانیه
یه روز چند تا رفیق میخواستن برن گردش ، تهرانیه میگه ماشینش با من ، رشتی میگه نهارش هم با من ، شیرازیه هم میگه تخمه و چای هم با من ، اصفهانیه میگه پس حالا که همتون یه چیز میارین منم داداشم را میارم

   

اصفهانیه و شام
اصفهانیه داشته نوار روضه گوش میداده میزنه آخر نوار ببینه شام میدن یا نه

   

اصفهانیه
اصفهانیه به شکمش میگه: چقدر کار کنم تو بخوری؟ شکمش میگه: میخوای یه کم من کار کنم تا تو بخوری؟

   

بچه اصفهانیه
از بچه اصفهانیه می پرسن وقتی می ری سر یخچال چی می خوری ؟ می گه : کتک !

   

عروسکم اوسگول شدی برو لالا کن
عروسک قشنگ من قرمز پوشیده / تو رختخواب مخمل آبیش خوابیده

عروسک من چشماتو وا کن / اس ام اس تو حالا نگاه کن

عروسکم اوسگول شدی برو لالا کن!

   

یک شب مال من بود
کاشکی دنیا واسه یک شب مال من بود اون وقت با خوشحالی از دنیام پرتت می‌کردم بیرون

   


فقط اس ام اس - در مورد اس ام اس های طنز باید بگم فقط قصد شوخیه پس خواهشن به کسی بر نخوره


آغاز تحول فشار اقتصادی

یا مخرب النرخ و البازار
یا مدبر الزور والفشار
یا مسبب الجبر و الاجبار

   

*** آغاز تحول فشار اقتصادی مبارک***

   

فیزیو!
به حیف نون می گن: اسم دکترت چیه؟ می گه: ترابی.
می گن: اسم کوچیکش چیه؟ می گه: فیزیو!

   

لرها و فناوری نانو ...
لرها از زمان‌های خیلی دور با فناوری نانو آشنایی داشته‌اند:
نانو پیاز ؛ نانو گوجه ؛ نانو ماست ؛ نانو دوغ و ...

   

بازی‌های آسیایی
یکی از بزرگان ترک در سخنرانی ورزشی اعلام کرد:
به لطف خدا آمریکا در بازی‌های آسیایی هیچ مدالی نیاورد.

   

سالروز تولد پت و مت
امروز سالروز تولد پت و مته ؛ تو هم مثل من این روز رو به خنگ‌ترین کسی که میشناسی تبریک بگو.
جنبه داشته باش واسه خودم نفرست!

   

زلزله در لرستان
در زلزله 5 ریشتری در لرستان 9 نفر زخمی و در تقسیم چادر 80 نفر کشته شدند!

   

عجب دنیای نامردی
عجب دنیای نامردی ، عجب پیمانه‌ی سردی ، عجب زخمی ، عجب دردی ، اس ام اس بده اگر مردی !

   

ساندویچی ترکه
یه ترکه ساندویچی داشته ؛ یه روز یه بابایی میاد میگه :‌قربون دستت یه ککتل بده ،‌فقط گوجه نداشته باشه !
ترکه میگه : آقا امروز گوجه نداریم ، میخوایی خیارشور نذارم ؟

   

عجایب جنگ !
ه رشتیه میگن از عجایب جنگ بگو : میگه والا ما تو خط مقدم میجنگیدیم ؛ زنامون تو رشت بچه‌دار میشدن!

   

قاچاق
کرده میره جهنم. فرداش میبینن کسی تو جهنم نیست. میبینن همه رو قاچاقی برده بهشت.

   

آبادانیه تو بیابون
یه دفعه یه آبادانیه تو بیابون گم میشه ، و داشته از تشنگی میمرده .... خلاصه هی میگفته آب آب آآآآآ آب .... یه دفعه میرسه به یه چشمه دستاشو میزنه تو آب میکشه به موهاش میگه آخیــــــــــش ، وُلک  راحت شدم تیپ موهام خراب شده بود  داشتم میمردما

   

آبادانیه
آبادانیه میگه: دیشب آبادان زلزله 11 ریشتری اومد. رفیقش میگه: پس آبادان با خاک یکی شد؟ آبادانیه میگه: نه ولک، مگه بچه ها گذاشتن.

   

گردش اصفهانیه
یه روز چند تا رفیق میخواستن برن گردش ، تهرانیه میگه ماشینش با من ، رشتی میگه نهارش هم با من ، شیرازیه هم میگه تخمه و چای هم با من ، اصفهانیه میگه پس حالا که همتون یه چیز میارین منم داداشم را میارم

   

اصفهانیه و شام
اصفهانیه داشته نوار روضه گوش میداده میزنه آخر نوار ببینه شام میدن یا نه

   

اصفهانیه
اصفهانیه به شکمش میگه: چقدر کار کنم تو بخوری؟ شکمش میگه: میخوای یه کم من کار کنم تا تو بخوری؟

   

بچه اصفهانیه
از بچه اصفهانیه می پرسن وقتی می ری سر یخچال چی می خوری ؟ می گه : کتک !

   

عروسکم اوسگول شدی برو لالا کن
عروسک قشنگ من قرمز پوشیده / تو رختخواب مخمل آبیش خوابیده

عروسک من چشماتو وا کن / اس ام اس تو حالا نگاه کن

عروسکم اوسگول شدی برو لالا کن!

   

یک شب مال من بود
کاشکی دنیا واسه یک شب مال من بود اون وقت با خوشحالی از دنیام پرتت می‌کردم بیرون

   


نظرات 1 + ارسال نظر
vahid یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 19:45 http://www.vahid266.blogfa.com

سلام لینکتو گذاشتم توی وبلاگم تو هم اسم لینکمو بنویس ♥دوست♥ www.vahid266.blogfa.com و www.vahid266.blogdoon مرسی وحید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد