ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

@»»بخش بهترین اشعار : حذر از عشق ندانم

با تو گفتم:
حذر از عشق ندانم
سفر از پیش تو هرگز نتوانم، نتوانم...

با تو گفتم:
حذر از عشق ندانم
سفر از پیش تو هرگز نتوانم، نتوانم...
روز اول که دل من به تمنای تو پر زد
چون کبوتر لب بام تو نشستم
تو به من سنگ زدی، من نرمیدم، نگسستم
باز گفتم: که تو صیادی و من آهوی دشتم
تا بدام تو در افتم همه جا گشتم و گشتم
حذر از عشق ندانم، نتوانم

اشکی از شاخه فرو ریخت
مرغ شب ناله تلخی زد و بگریخت
اشک در چشم تو لرزید
ماه بر عشق تو خندید
یادم آید که دگر از تو جوابی نشنیدم
پای در دامن اندوه کشیدم
نگسستم، نرمیدم

رفت در ظلمت شب، آن شب و شبهای دگر هم
نه گرفتی دگر از عاشق آزرده خبر هم
نه کنی دیگر از آن کوچه گذر هم

بی تو، اما به چه حالی من از آن کوچه گذشتم


تو چقدر ساده ازم بریدی رفتی

وانمود کردی منو ندیدی رفتی

همه گفتن اون ازت بی خبره

به خدا گریه هامو شنیدی رفتی

کم کم حس کردی برات تکراری ام

یه عروسک جدید خریدی رفتی



کاش میدانستی آنکه برای بدست آوردن محبتت حاضراست تنش رابه تو بسپارد

فاحشه نیست

وآنکه برای به دنبال خود کشاندنت تنش رااز تو می دزدد

باکره نیست



این شعرها دیگر برای هیچکس نیست

نه!دردلم انگار جای هیچکس نیست

آن قدر تنهایم که حتی دردهایم

دیگرشبیه دردهای هیچکس نیست

حتی نفس های مرا ازمن گرفتند

من مرده ام‌‌.درمن هوا هیچکس نیست

دنیای مرموزی ست ماباید بدانیم

هیچکس اینجا برای هیچکس نیست

باید خداهم باخودش روراست باشد

وقتی که میداند خدای هیچکس نیست

من میروم هرچند میدانم که دیگر

پشت سرم حتی دعای هیچکس نیست


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد