ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

@»»متن ترانه های آلبوم بسیار زیبای دیگه مشکی نمیپوشم رضا صادقی

متن ترانه های آلبوم بسیار زیبای دیگه مشکی نمیپوشم رضا صادقی

متن ترانه های آلبوم بسیار زیبای دیگه مشکی نمیپوشم رضا صادقی

متن ترانه های آلبوم بسیار زیبای دیگه مشکی نمیپوشم رضا صادقی

ترانه چراغارو خاموش کن

چراغارو خاموش کن هوا هوای درده دوست ندارم ببینی
چشمی که گریه کرده
چراغارو خاموش کن سرگرم گریه باشم
میخوام به روم نیارم
باید ازت جدا شم
فکر نبودن تو دنیامو میسوزونه
چراغارو خاموش کن
چشم و چراغه خونه
یه خورده آرومم کن نشون نده که سردی
حالا وقته دروغه
بگو که بر میگردی
بگو که برمیگردی ...

***
از شرم اشکای من رفتی چرا یه گوشه
ازم خجالت نکش
چراغا که خاموشه
اگه دلت هنوزم باهام یکم رفیقه
یه خورده دیرتر برو
فقط یه چند دقیقه

فکر نبودن تو دنیامو میسوزونه
چراغارو خاموش کن
چشم و چراغه خونه
یه خورده آرومم کن نشون نده که سردی
حالا وقته دروغه
بگو که بر میگردی
بگو که برمیگردی

ترانه یادگاری

توی چشمات میشه گم شد وقتی تو فکر فراری

سو سو شب لب دریا از تو مونده یادگاری

شعر و شرم و شوق و شرجی همه شاهدن که بودی

لحظه هارو لحظه لحظه من و تو با هم میخونیم

تو وجودت مهربونه مهربون مثل عبادت

واسه من که از تو دورم که به رویات کردم عادت

نفسی که بند جونه جون تازه واسه بودن

مثل باور یه آهنگ یه ترانه واسه خوندن

تو وجودت مهربونه

تو وجودت مهربونه

ریه هام پر شده از تو بی تو هر لحظه عذابه

حتی با فکر نبودت شب و روز حالم خرابه

بغض معصوم و نجیبت منو قانع کرد کمت شم

ممنونم اجازه دادی با تو درگیر غمت شم

تو وجودت مهربونه مهربون مثل عبادت

واسه من که از تو دورم که به رویات کردم عادت

نفسی که بند جونه جون تازه واسه بودن

مثل باور یه آهن یه ترانه واسه خوندن

تو وجودت مهربونه

تو وجودت مهربونه

 

ترانه سرت سلامت

میگی خستت کردم میگی میخوای دور شی

باشه عشقم رد شو نمیخوام مجبور شی

میگی بی من خوبی قلبمو میکوبی

برو تا راحت شی حالا که آشوبی

میگی بی زار شدی میگی تکرار شدم

من که عشقت بودم باعث آزار شدم

عاشقی زوری نیست غربت و دوری نیست

حالا که میخوای بری رسمش اینجوری نیست

سرت سلامت گل من گوشه ای از دل من

از وفاداری دنیا این شده حاصل من

بهانه هات خیلی کمه تو هم یکی مثل همه

این گذشتن از وجودم یادگار عشقمه

همه خوبن ما بد سادگیم قلبتو زد

میگی فراموش میکنی بی صفتی تا این حد

بعد از این میخندم به دل بازندم

روی هرچی سادگیمه چشمامو میبندم

دوباره باز از نو خط زدی دنیا رو

دیگه اصراری نیستهرکجا خواستی برو

میگی قسمت این بود دیر میای میری زود

بی تعارف بردی بازی خوبی بود

سرت سلامت گل من گوشه ای از دل من

از وفاداری دنیا این شده حاصل من

بهانه هات خیلی کمه تو هم یکی مثل همه

این گذشتن از وجودم یادگار عشقمه

سرت سلامت گل من گوشه ای از دل من

از وفاداری دنیا این شده حاصل من

بهانه هات خیلی کمه تو هم یکی مثل همه

این گذشتن از وجودم یادگار عشقمه

 

ترانه خرابم نکن

خرابم نکن عذابم نده چرا این همه سرد چی شده

یه حرفی بزن نگاه کن به من دارم خسته میشم جوابم بده

نذار کم بشن نخواه گم بشم یا حرف و حدیثای مردم بشم

با احساس موندن به من جون بده نجاتم از این حال ویرون بده

با احساس موندن به من جون بده نجاتم از این حال ویرون بده

 

نذار دق کنم خسته شم بشکنم ببین چشممو عاشق این منم

نگو دیره و دوره نگو بی منی داری با سکوتت منو میشکنی

چیکار کردم اینجوری دل سنگ شدی

تو رویای عشقم چه بی رنگ شدی

چی شد بی من از لحظه ها رد شدی

چی شد خوب من این همه بد شدی

نذار آرزوهام هدر شه همین

منم دل دارم میشکنه پس ببین

نذار پای دوست داشتنا خم بشه

نذارحسمون بیش از این کم بشه

از اون صبرما مونده یک تار مو

بجز حرف رفتن یک چیزی بگو

به چشمام نگاه کن پر از خواهشه

همه خواهشم از تو آرامشه

همه خواهشم از تو آرامشه

نذار دق کنم خسته شم بشکنم ببین چشممو عاشق این منم

نگو دیره و دوره نگو بی منی داری با سکوتت منو میشکنی

چیکار کردم اینجوری دل سنگ شدی

تو رویای عشقم چه بی رنگ شدی

چی شد بی من از لحظه ها رد شدی

چی شد خوب من این همه بد شدی

 

ترانه دیگه مشکی نمیپوشم

یک عمری آرزوم این بود که با قلب تو همسو شم

نذار بی تو هوای عشق زمستون شه تو آغوشم

تو این حالم رو میفهمی همین که باشی آرومم

نرو از پیش من حتی اگه حس کردی خاموشم

نرنجی از دلم بارون یه وقتایی اگه سردم

آخه این بار غم گاهی زیادی میشه رو دوشم

یه روز گفتی میری اما یقین داری میری

به جون تو که بعد از تو برای تو مشکی نمیپوشم

ندارم ناله و آهی شراب غم نمینوشم

نمیگیرم گل و گلدون غمت میشه فراموشم

نمیمونم منم اینجا تو دنیایی که تو نیستی

چیکار کردی که تونسیتم با چشمای تو جادو شم

بگو که باورت میشه چقدر ساده دوستت دارم

با اینکه خیلی از حرفات هنوز مونده توی گوشم

به جون تو قسم خوردم بری از پیش من مردم

واسه رفتن از این دنیا دیگه مشکی نمیپوشم

 

ترانه دلیل بودن

دلیل بودنم اینه که بودن با تو شیرینه

چشمام درگیر چشماته چشات ما رو نمیبینه

ببین حال دلم خوش نیست یک چیزی بی تو کم دارم

نه میتونم باشی نه از تو چشم بردارم

همیشه تا تو یک لحظت که قدرش رو نمیدونم

نمیتونم بگم حتی دچار وهم و هذیونم

که با تو زیر یک سقفم نمیفهمم چجوری بهت بفهمونم

که دوست دارم ای رویای بی رحمم

میخوای باور کنی یا نه میخوام باور کنم هستی

یه جورایی تو رویای همین که دل به من بستی

میخوام این مهر دیوونه بمونه روی پیشونیم

بزار باور کنه دنیا من و تو تو یه زندونیم

دیگه خسته تر از اونم بگم تنهامو میتونم

نه عشقم من کم آوردم سر از پامو نمیدونم

میخوام که فکر کنی بچم بهانه گیرمو لجباز

تو این پایان بی رویا خیالت باشه یک آواز

همیشه تا تو یک لحظت که قدرش رو نمیدونم

نمیتونم بگم حتی دچار وهم و هذیونم

که با تو زیر یک سقفم نمیفهمم چجوری بهت بفهمونم

که دوست دارم ای رویای بی رحمم

 

ترانه شیر خسته

هرکی فهمید که بریدی میخواد از تنت ببره

واسه شیر خسته موشم یلی میشه و میغره

تا بدونن شدی خسته همه میپرن به جونت

تیکه تیکتو میدزدن حتی قلب مهربونت

دیگه تسلیم میشی وقتی توی گله شغالا

عاشقارو ببینی که غریبن دیگه حالا

حتی اونایی که روزایی یاور بودن و کس

وقتی افتادی میبینی که میشن به شکل کرکس

وقتی قیمت شهامت کمتر از قیمت نونه

وقتی نقل نقدو سکه س هر شغالی مهربونه

نون تو خون زد یه عادت هر حماقتی رشادت

قربونت برم خدایا تو رو میخوان واسه حاجت

دیگه انگار وقت اونه از خدا هم با خبر شد

زیر بارون رفت و با عشق بود و موند و خیس تر شد

باید از این من خودخواه مرد عاشقونه دل کند

وقت اونه که ما نذاریم که یه دلال بگه دل چند

دل بیقرار پا چند عاشقای سینه چاک چند

مهربونی همزبونی حتی دلهای حلال چند

خنده از ته دل چند تنها جول و آب و گل چند

حتی روزای جوونی آدمای ساده دل چند

دل بیقرار پا چند عاشقای سینه چاک چند

مهربونی همزبونی حتی دلهای حلال چند

خنده از ته دل چند تنها جول و آب و گل چند

حتی روزای جوونی آدمای ساده دل چند

 

ترانه دروغ گفت 

بهم گفت که دوستم داره

بهم گفت منو می خواد

بهم گفت اگه پاش باشه تا ته حادثه میاد

بهم گفت که نفسهاشم

اگه باشم میمونه

بهم گفت شور بودن رو

توی نگام می خونه

...

دروغ گفت .... دروغ گفت .... دروغ گفت .... دروغ گفت

....

 

می گفتش من هواشم تموم قصه هاشم

می گفتش آبروشم همیشه روبروشم

می گفت از خاکی دوره

می گفت سنگ صبوره

می گفت تنها نمی شم می گفت می مونه پیشم

دروغ گفت .... دروغ گفت .... دروغ گفت .... دروغ گفت

....

 

بهم می گفت که زندگیشمو با من عجینه

می گفت چشمای من واسش یه دنیاست , سرزمینه

می گفت طاقت میاره بچگی هامو بدی هام

می گفت از من می رونه خون دلهام خستگی هام

بهم می گفت که مثل هیچ کس نیست

می گفت توی نگاهش خار و خس نیست

می گفت طاقت نمیاره نباشم

می گفت از فکرشم میمیره که فکر کنه از دنیاش جدا شم

این ها رو اون بهم گفت

دروغ گفت .... دروغ گفت .... دروغ گفت .... دروغ گفت ....

دروغ گفت .... دروغ گفت .... دروغ گفت

....

 

ترانه زبون آسمون 

چشمای آسمونیتو توی آسمون دیدم

مهربونیتو توی لبخند نازت فهمیدم

لحن شیرین سلام تو یه حس ساده بود

لحظه هام برای عاشق شدنم آماده بود

نفرت از رسیدن به مقصدو ندیدنت

حس از خاطره ها نکردن خندیدنت

همه و همش خلاصه شد برای یک سفر

توی پرواز که میگفتش منو با خودت ببر

حس نزدیک شدن به دست بی رحم زمین

باورآخر پرواز و نگاه اخرین

حس دل کندن از یه اسمون عشق عجیب چه جوری میشه پیاده شد ازاین حس غریب

صدو بیستو یک بهونه کردنو چه بی خبر از حکایت یه عشق با دوتا دل تو یه سفر

این عدد رمز یه حس بود به زبون آسمون

کاش میشد تموم نشه این مقصد کوتاهمون

 

این عدد رمز یه حس بود به زبون آسمون

کاش میشد تموم نشه این مقصد کوتاهمون

 

ترانه حق با تو بود 

حق با تو بود یه جا باید تموم شه تا کی روزات به پای من حروم شه

خزونمون منتظر بهار نیست حق با تو بود رسیدنی تو کار نیست

حق با تو بود گذشت اون جوونی ستاره و گریه و مهربونی

گذشت دیگه از منو تو بهونه دیوونه بازیای عاشقونه

یکی بودو یکی نبود باشه برو بودو نبود

حق با توء همه کسم من بدم عیب از تو نبود

..............

حق با توء روزام دیگه یه رنگ نیست

انگاری عاشق شدنم قشنگ نیست

تو راست میگی پای ما روزمینه

حق با توء منطق دنیا اینه

حق با توءحق با تو بود همیشه

تقدیر ما هیچ وقت عوض نمیشه

انگار دیگه با این چشای قرمز

باید بهت بگم گلم

خدافظ خدافظ خدافظ

...............

یکی بودو یکی نبود باشه برو بودو نبود

حق با توء همه کسم من بدم عیب از تو نبود

  

ترانه دلم گرفت 

میخواستی که خرابت شم سرابت شم رهام کردی

ندونستی

....

که میگیره دلم دلی که زنجیره بری از غصه میمیره

ندونستی

....

عاشقم کردی تویی که نفسم بودی کسم بودم

تو هر لحظه گمم کردی

....

ببین حالا چه آشفتم چه تیکه تیکه می افتم

شکستم پیش چشمام نیش حرف مردمم کردی

......

دلم گفت که نمی دونی نمی خونی

نگاهم گفت

دلم گفت که نمی فهمی خستگی های تورا هم گفت

نکردم باورش شد اخرش اینی که میبینی

دلو باختم چه بد ساختم تورو نشناختمت

رسم بدا این نیست

تو چه ساده فراموش میکنی رویای دیروزت

چجور باور کنم باورکنی احساس امروزم

میتر سیدم ولی بازم دلو دادم به امیدی خیال کردم که دنیای پراحساسمو فهمیدی

دلم گفت

دلم گفت که نمی دونی نمی خونی نگاهم گفت

دلم گفت که نمی فهمی خستگی های تورا هم گفت

نکردم باورش شد اخرش اینی که میبینی

دلو باختم چه بد ساختم تورو نشناختمت

رسم بدا این نیست

 

دلم گفت

نظرات 2 + ارسال نظر
Maryam پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 14:33 http://www.blackbord.blogfa.com

سلام
مرسی که اومدی.
وبلاگ زیبایی دارید.

حاجی نصیری جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 16:56 http://www.sajkande.blogfa.com

سلام ممنون که سر زدی به من بانام ترانه آنلاین لینگت کردم تو هم منو با نام سایت تفریحی ساج کندی لینگ کن ممنون ممنون ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد