ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

@»»زیر بارون/ دانلود آلبوم زیر بارون - سهراب پاکزاد و امیر طبری

بیاتوی چشام نگا کن که ببینی
حلقه اشک هنوز نشسته
بیا دستامو بگیرکه ببینی
که شدم خسته تر از خسته

ازون روزی که تورفتی
بغض هنوز تو گلوم نشسته
پس کم کم گوش کن حرفامو
حرفای من دل شکسته ، دل شکسته

آروم آروم ای خوب من
از دوری تو دارم میمیرم
خوب میدونی توعزیزم
تا دنیا دنیاست پیش توگیرم

من دیونتم خوب میدونی
عشق و داری تو چشام میخونی
دلم میگه که این دفعه اگه بیای تو پیشم میمونی

رنگ چشات ، بوی موهات ، صدای قشنگ خنده هات
این رویانیست حقیقت دلم میخواد خودت بگی بااون صدات

دوست دارم عزیز مهربونم
بگو دوسم داری تا منم بمونم
نکنه بری تنها بمونم
بذار آروم شم بگو که میمونم

تو رویاهم میگم عزیز جون
عاشقمی شاید من نمیدونم
نکنه بری تنها بمونم
بگو دوسم داری تا منم بدونم

دانلود آلبوم از راپید شار


دانلود آلبوم زیر بارون - سهراب پاکزاد، امیر طبری

متن بالا مربوط به ترک شماره 2 می باشد. ترک های پیشنهادی برای دانلود شماره 2 و 6 و 8 می باشند
خواننده : امیر طبری و سهراب پاکزاد
ترانه سرا : سهراب پاکزاد
تنظیم : نیما وارسته

لیست ترک ها :

01 - Sohrab.Pakzad.Amir.Tabari-Zire.Baroon.mp3
02 - Sohrab.Pakzad.Amir.Tabari-Aroom.Aroom.mp3
03 - Sohrab.Pakzad.Amir.Tabari-In.Che.Hesieh.mp3
04 - Sohrab.Pakzad.Amir.Tabari-Bazi.mp3
05 - Sohrab.Pakzad.Amir.Tabari-Robe.Royeh.Aeineh.mp3
06 - Sohrab.Pakzad.Amir.Tabari-Nazanin.mp3
07 - Sohrab.Pakzad.Amir.Tabari-Mehraboon.mp3
08 - Sohrab.Pakzad.Amir.Tabari-Azize.Delam.mp3

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد