ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

دانلود بازی کامپیوتری زیبای Hunted The Demon’s Forge



2924 دانلود بازی کامپیوتری زیبای Hunted The Demon’s Forge

داستان اصلی The Demon’s Forge در شهری تاریک و کوچک روی می دهد. شهری که از در و دیوار های آن بوی ترس به خوبی حس می شود. موجودات بیگانه ، بی رحم و وحشتناکی همچون Demon و Wargar Guardian بر سراسر این شهر مرده سلطه پیدا کرده و کاری ندارند جز اذیت و آزار مردم بی پناه. مردم دیگر خونشان به جوش آمده است ، اما چاره ای جز اعتکاف در خانه هایشان ندارند ، چرا که اگر یک Demon آنها را مشاهده نماید ، چیزی چز استخوان های سخت بدنشان بر جای نخواهد ماند. دو مزدور به نام های Caddoc و E’lara ، وعده گرفته اند که اگر بتوانند نسل این موجودات را ریشه کن سازند ، پول هنگفتی را دریافت کنند. هدف آنها جلوگیری از خونریزی و جنون در شهر است و در نهایت دریافت طلاهای زیادی است که در ازای انجام این کار کسب می نمایند. اما خودشان هم خبر ندارند که به همین سادگی نیست ! آنها می بایست برای رسیدن به هدف والای خود ، با موجوداتی رو به رو شوند که گاهاً قدشان چندین برابر خود آنها است ، موجوداتی که خشونت تنها پیشه ی راهشان است و مادامی که بوی گوشت آدمیزاد به مشمشان می رسد ، هیچ چیز دیگری نمی شناسند. حال این تیم دو نفره باید پا به سفری بگذارند که در نهایت راز The Demon’s Forge فاش می شود.در جوار این داستان ساده و کمی هم کلیشه ای ، بیشتر از همه تم فانتزی و زمینه ی خاص آن مورد توجه است که رونق بسیاری نیز به داستان بازی و برخی دیگر از عوامل آن بخشیده است.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Vista or Windows 7
CPU: Intel dual core 2 GHz or similar
RAM: 2 GB
HDD: 4 GB free disk space
Graphics: 256 MB Graphics Memory

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows XP, Vista or Windows 7
CPU: Core 2 Duo 2.4GHz or Athlon 64 X2 Dual Core 5600+
RAM: 3 GB
HDD: 4 GB free disk space
Graphics: 512 MB Graphics Memory

2925 دانلود بازی کامپیوتری زیبای Hunted The Demon’s Forge

نسخه فشرده ۵گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده شده بازی که توسط گروه BlackBox صورت گرفته برای دانلود آماده است. در این نسخه ، تمامی زبان های بازی غیر از انگلیسی از بازی حذف شده ، برخی از ویدیوهای بازی کاهش کیفیت دارند و پیش نیازهای بازی در آن برای نصب وجود دارند. دقت داشته باشید که برای نصب بازی ، حداقل به ۱گیگ فضا رم خالی و ۱۰گیگ فضای هارد دیسک خالی نیاز دارید.

 توضیحات نصب: برای نصب بازی ، ابتدا دقت داشته باشید که حتما آنتی ویروس شما کاملا غیر فعال باشد ، وگرنه بازی به هیچ وجه اجرا نخواهد شد. توسط Setup به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب ، اگر بازی اجرا نشد ، کرک بازی را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که کرک بازی ، همراه با بازی دانلودی شما ، در کنار فایل ISO ، به صورت یک فایل فشرده می باشد که اول باید اکسترکت شود و سپس در محل نصب بازی جایگزین شود. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم نابودگر امیدوار است از این بازی بسیار زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

لینک دانلود با حجم ۲ گیگابایت Part 1

لینک دانلود با حجم ۲ گیگابایت Part 2

لینک دانلود با حجم ۲۵۰ مگابایت Part 3

کرک بازی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد