ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

@»» آهنگ جدید و بسیار زیبای شهاب تیام به نام بزن تار با 3 کیفیت

آهنگ جدید و بسیار زیبای شهاب تیام به نام بزن تار که امشب  باز دلم از دنیا گرفته با 3 کیفیت متفاوت . . .

شهاب تیام

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320

Shahab Tiam - Bezan Tar

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128

Shahab Tiam - Bezan Tar

دانلود آهنگ با کیفیت OGG 64

Shahab Tiam - Bezan Tar

نظرات 2 + ارسال نظر
صفا یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:44 http://www.feyze-sabet.blogfa.com

عزیزم شعر شهاب تیام قشنگ بود.تعداد اهنگهای قابل دانلود رو زیادتر کن.راستی بازم برام نظر بزار.

فرزاد یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 16:52 http://yeghalam.blogfa.com

ممنون که بهم سر میزنی .. اما من زیاد شما رو نمیشناسم .. نمیدونم اشتباه دارم میگم یا نه ؟ اما اگه آدرس رو درست اومدم ؟
( راستش من چند سال پیش یه فیلم دیدم با عنوان خاکسترهای زمان ، محصول هنگ کنگ، یه فیلم تماما عاشقانه و تا حدودی سامورایی .. اما پیداش نمیکنم .. من شهرستان زندگی میکنم و زیاد دسترسی ندارم .. اگه براتون ممکنه برام تهیه کنید .. هزینه اش رو تقبل میکنم ..)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد