ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

@»{$$ دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام دنیای من

 دانلود آهنگ جدیدپویا بیاتی به نام دنیای من
( ترانه : پویا بیاتی  تنظیم : فریبرز خاتمی  ملودی : فواد غفاری )

( گیتار و سه تار: شهرام نورزاده  ویولن: حسن اعترافی )


MP3 - 320

Pouya Bayati - Donyaye Man


MP3 - 128

Pouya Bayati - Donyaye Man


OGG - 64

Pouya Bayati - Donyaye Man


دانلود آهنگ جدید  پویا بیاتی به نام دنیای من,دانلود آهنگ جدید  پویا بیاتی به نام دنیای من,دانلود آهنگ جدید  پویا بیاتی به نام دنیای من,دانلود آهنگ جدید  پویا بیاتی به نام دنیای من,دانلود آهنگ جدید  پویا بیاتی به نام دنیای من,دانلود آهنگ جدید  پویا بیاتی به نام دنیای من,دانلود آهنگ جدید  پویا بیاتی به نام دنیای من,دانلود آهنگ جدید  پویا بیاتی به نام دنیای من,دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای پویا بیاتی به نام دنیای من,

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد