ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

@»{$$ این 4 بیت معروف در باب تذکره اهل بیت از کدام شاعر است؟خاک

این 4 بیت معروف در باب تذکره اهل بیت از کدام شاعر است؟خاک و خون آغشته لب تشنگان کربلاست آخر ای چشم بلابین جوی خون پایت کجاست ای دل بی صبر من آرام گیر این جا دمی کاندرین جا منزل آرام جان مرتضاست
 

پاسخ این سوال را در منبع آن ببینید


لینک جواب منبع

لینک سوال امروز تبیان


برچسب ها : جواب مسابقه تبیان این 4 بیت معروف در باب تذکره اهل بیت از کدام شاعر است؟خاک و خون آغشته لب تشنگان کربلاست آخر ای چشم بلابین جوی خون پایت کجاست ای دل بی صبر من آرام گیر این جا دمی کاندرین جا منزل آرام جان مرتضاست ،جواب مسابقه این 4 بیت معروف در باب تذکره اهل بیت از کدام شاعر است؟خاک و خون آغشته لب تشنگان کربلاست آخر ای چشم بلابین جوی خون پایت کجاست ای دل بی صبر من آرام گیر این جا دمی کاندرین جا منزل آرام جان مرتضاست ،جواب این 4 بیت معروف در باب تذکره اهل بیت از کدام شاعر است؟خاک و خون آغشته لب تشنگان کربلاست آخر ای چشم بلابین جوی خون پایت کجاست ای دل بی صبر من آرام گیر این جا دمی کاندرین جا منزل آرام جان مرتضاست ،جواب مسابقه تبیان این 4 بیت معروف در باب تذکره اهل بیت از کدام شاعر است؟خاک و خون آغشته لب تشنگان کربلاست آخر ای چشم بلابین جوی خون پایت کجاست ای دل بی صبر من آرام گیر این جا دمی کاندرین جا منزل آرام جان مرتضاست ,جواب مسابقه تبیان این 4 بیت معروف در باب تذکره اهل بیت از کدام شاعر است؟خاک و خون آغشته لب تشنگان کربلاست آخر ای چشم بلابین جوی خون پایت کجاست ای دل بی صبر من آرام گیر این جا دمی کاندرین جا منزل آرام جان مرتضاست  , این عکس متعلق به کجاست؟ و جواب مسابقه امروز تبیان


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد