ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

@»{$$ دانلود آهنگ جدید محمد اصفهانی تا ثریا

دانلود آهنگ جدید محمد اصفهانی با نام تا ثریا

تیتراژ جدید و بسیار زیبای سریال تا ثریا با صدای محمد اصفهانی

 

( ترانه سرا : روزبه بمانی – ملودی : مهدی یغمایی – تنظیم : بهروز صفاریان )

 

محمد اصفهانی

 

 

 

دانلود آهنگ از لینک 1 با فرمت mp3

 

 

دانلود آهنگ از لینک 2 با فرمت zip


نظرات 3 + ارسال نظر
تارا=گل یخ چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 http://tara1991.blogfa.com

سلام
ممنون که به من سر زدید
من شمارو تو لیست پیوند هام قرار میدم به اسم ترانه آنلاین

نفس پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 http://www.computeriauz001.blogfa.com

سلام ممنون از اینکه بهم سر زدین.
من شما رو لینک کردم شما هم منو با نام آسمان آبی لینک کنید.
مرسی

محمد جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 17:17 http://www.yashmak.blogfa.com

سلام وب خیلی جالبو جذابی داری
دوست خوبم یه خواهشی ازت دارم,میشه ب وب ما بیایو از پرنسس من بخوای ک منو ببخشه ؟؟؟؟؟؟؟
خواهش میکنم[ناراحت]
_______♥█████████♥_______♥█████████♥
_____♥█████████████♥___♥███████████♥
___♥█████████████████♥████♥________♥████♥
__♥████████████████████████♥___________♥███♥
_♥███████████████████████████♥__________♥███♥
♥████████████████████████████████♥_____♥███♥
♥█████████████████████████████████♥___♥███♥
♥██████████████████████████████████♥_♥███♥
_♥██████████████████████████████████████♥
__♥████████████████████████████████████♥
____♥████████████████████████████████♥
______♥████████████████████████████♥
_________♥███████████████████████♥
____________♥██████████████████♥
______________♥█████████████♥
_________________♥████████♥
___________________♥████♥
____________________♥██♥

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد